Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
3 Σεπτεμβρίου 2014

Οι νέοι αντιδήμαρχοι στο Δήμο Πολυγύρου

Στον ορισμό των νέων αντιδημάρχων προχώρησε με απόφασή του ο Δήμαρχος Πολυγύρου, Αστέριος Ζωγράφος. Πρόκειται για τους Χρήστο Βορδό, Δημήτριο Ζαγγίλα, Γεώργιο Ματέα, Αλέξανδρο Λακρό και Δημήτριο Κοντογιώργη με θητεία από 01.09.2014 μέχρι 31.03.2017.

Στον κ. Χρήστο Βορδό (άμισθο) κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:

• Θέματα Προγραμματισμού Διαφάνειας, Νέων Τεχνολογιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

• Θέματα ανάπτυξης του ανθρωπίνου δυναμικού και εξυπηρέτησης πολιτών

• Θέματα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

• Θέματα Κοινωνικής φροντίδας – Πρόνοιας

• Θέματα Πολεοδομίας

• Θέματα Παιδείας

• Θέματα Πολιτισμού – Τουρισμού και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών κτλ)

• Θέματα Τεχνικών Υπηρεσιών

• Τη διενέργεια των πράξεων διαχείρισης των λογαριασμών του Δήμου Πολυγύρου (εκκαθάριση, υπογραφή ενταλμάτων)

• Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, που λειτουργούν σε όλες τις δημοτικές ενότητες, παράλληλα και διαζευτικά με τον Γεν. Γραμματέα κ. Στέργιο Γκόγκο και τους κατά τόπους εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους ή εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Βορδός, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.

Στον κ. Δημήτριο Ζαγγίλα (άμισθο) κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:

α)

• Θέματα καθαριότητας-ανακύκλωσης & πολιτικής προστασίας του Δήμου

• Θέματα συντήρησης οδικού & αγροτικού δικτύου του Δήμου

• Θέματα συντήρησης και επισκευής μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου

β)Κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου:

• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου

• Μεριμνά γι την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου

• Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Πολυγύρου

• Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου, παράλληλα και διαζευκτικά με τον Αντιδήμαρχο κ. Βορδό Χρήστο, το Γενικό Γραμματέα Γκόγκο Στέργιο και τους εξουσιοδοτημένους για το σκοπό αυτό υπαλλήλους και κατά τόπον Δημοτικούς Συμβούλους

• Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων Κρήμνης, Σανών και Παλαιοκάστρου, για την επίλυση των προβλημάτων τους.

• Είναι υπεύθυνος για θέματα ύδρευσης και αποχέτευσης

• Έχει την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των κοιμητηρίων και την ευθύνη που αφορούν στα θέματα των αδέσποτων & δεσποζόντων ζώων, καθώς και της περισυλλογής των νεκρών αδέσποτων ζώων

Τέλος σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου κ. Βορδού Χρήστου, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ζαγγίλα Δημήτριο.

Στον κ. Γεώργιο Ματέα (έμμισθο) κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:

α)

• Θέματα τάξης και υγείας του Δήμου

β)Κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας που αφορούν:

• Τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κ.λ.π.)

• Την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας

• Την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών

• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας

• Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας

• Την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων

• Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ορμύλιας, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό, υπαλλήλους, τους Αντιδημάρχους κ.κ. Βορδό Χρήστο και Ζαγγίλα Δημήτριο και το Γενικό Γραμματέα κ. Γκόγκο Στέργιο.

• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους

Στον κ. Αλέξανδρο Λακρό (έμμισθο) κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:

α)

• Θέματα Γεωργίας, Αλιείας και Κτηνοτροφίας του Δήμου

β)Κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες στην Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα που αφορούν:

• Τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κ.λ.π.)

• Την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα

• Την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών

• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα

• Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα

• Την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων

• Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ανθεμούντα, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό, υπαλλήλους, τους Αντιδημάρχους κ.κ. Βορδό Χρήστο και Ζαγγίλα Δημήτριο και το Γενικό Γραμματέα κ. Γκόγκο Στέργιο.

• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους

Στον κ. Δημήτριο Κοντογιώργη (έμμισθο) κατά τόπο Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες που αφορούν:

• Τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κ.λ.π.)

• Την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων

• Την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών

• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων

• Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων

• Την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και της ομαλής λειτουργίας των κοιμητηρίων

• Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ζερβοχωρίων, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό, υπαλλήλους, τους Αντιδημάρχους κ.κ. Βορδό Χρήστο και Ζαγγίλα Δημήτριο και το Γενικό Γραμματέα κ. Γκόγκο Στέργιο.

• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων και με τον εκπρόσωπο της Τοπικής Κοινότητας Κρήμνης για την επίλυση των προβλημάτων τους