Κλειστό από αύριο 23/6/2026 το Δημοτικό Στάδιο Πολυγύρου
Ο Δήμος Πολυγύρου ενημερώνει τους πολίτες ότι από αύριο, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, ο αγωνιστικός χώρος του Δημοτικού Σταδίου Πολυγύρου θα παραμείνει κλειστός, λόγω της έναρξης των εργασιών τοποθέτησης συνθετικού χλοοτάπητα.
Η απαγόρευση εισόδου στον αγωνιστικό χώρο κρίνεται απαραίτητη για την προστασία των πολιτών, καθώς και την ασφαλή και απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την υπομονή σας.
